sâmbătă, 27 aprilie 2013

Tema 2 - Web 2.0 - Tedi are pentru tine, fructe, morcovi, vitamine și un cântec comunist.

Site-ul http://aventuratrasnita.ro/ este conceput, utilizând tehnologia Web 2.0. Scopul acestui site este de a mediatiza un produs, anume sucul Tedi ce are ca mascotă un ursuleț simpatic. Grupul țintă pentru acest produs sunt copiii. Sucul Tedi este bun la gust (l-am încercat), este sănătos (sau cel puțin asta susține producătorul) și are o campanie de promovare foarte interesantă cu un slogan: (Tedi are pentru tine: fructe, morcovi, vitamine.) slogan foarte ușor de inoculat în creierele cumpărătorilor prin cântecelul care te întâmpină la accesarea site-ului http://aventuratrasnita.ro/. De asemenea, cumpărătorii pot participa la un concurs (ce presupune trimiterea unui SMS, la un număr cu tarif normal) iar câștigătorii pot câștiga premii marca Tedi (că doar e marketing, nu-i așa?) și mai important decât asta, o poză cu copilașul lor poate apărea pe eticheta sticlei de suc Tedi (orice părinte ar cumpăra cel puțin câteva baxuri de Tedi dacă poza copilului său apare pe etichetă, ba chiar ar da sfoară în țară și printre cunoscuți, care probabil n-ar cumpăra în mod normal Tedi, să cumpere, măcar ca amintire).
Așa se promovează un produs sănătos și gustos.
ATENȚIE!
Accesarea site-ului poate produce sângerări intracraniane la auzul „minunatului” cântec.
Mai jos poate fi vizualizat aspectul de bază al site-ului (pentru cei care au luat în seamă avertismentul și vor să evite o comoție cerebrală), site care poate fi partajat prin intermediul a facebook, Google + sau e-mail.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu